Nieuws en Mededelingen

Boetes en hoe deze te voorkomen

Categorie: Bestuur-Mededelingen
Gemaakt op dinsdag 29 april 2014 Geschreven door Bestuur

Boetes en hoe deze te voorkomen.

Naast de spelregels bij een volleybalwedstrijd hebben wij als vereniging te maken met spelregels van de Nevobo.

Als wij ons niet aan die regels houden ontvangen wij een boete.
Het kan natuurlijk zijn dat jij en/of je team niet weet wat deze regels zijn en daarom hebben we ze voor je op een rijtje gezet.

* Stand invoeren

Als je thuis speelt dient de aanvoerder/ster of coach de stand binnen 24 uur op de nevobo site in te vullen. (De Nevobo kan de stand alleen checken nadat zij de papieren versie hebben ontvangen, dus in de 24 uur zit nog een beetje speling)

Hiervoor moet je eerst een account aanmaken. Zie hieronder.

Veel leden van de Nevobo hebben al een account op www.volleybal.nl, als je dat nog niet hebt dan kun je dit aanmaken door op de site rechtsboven op ‘login’ te klikken. In het scherm dat verschijnt klik je op de gele knop ‘Aanmelden’. Vul de gevraagde gegevens in vergeet vooral niet je relatiecode in te vullen. (je relatiecode staat op je spelerspas)

Beheeromgeving

Wanneer je ingelogd bent is er rechtsboven een menu beschikbaar. In dit menu kun je kiezen voor ‘mijn beheeromgeving’, waarachter diverse functies opgenomen zijn.

Via ‘mijn instellingen’ kun je het profiel beheren. Ook kun je daar aangeven van welke van je favoriete teams, verenigingen en poules je uitslagen in wilt kunnen voeren.

Overleg dus goed wie de stand gaat invoeren. Mocht een coach en de aanvoerder/ster niet aanwezig zijn overleg dan binnen het team wie dit dan gaat doen.

* Scheidsrechter
Ben je als scheidsrechter ingedeeld dan ben je hier zelf verantwoordelijk voor. Het schema hangt in de hal van de sporthal en staat op de website http://www.volleybalverenigingrouveen.nl

Kun je de desbetreffende dag niet probeer dan te ruilen. De lijst met scheidsrechters en telefoonnummers zijn in je bezit. Deze lijst hangt ook in zaal 1 in de linkerkast, naast de ballen.

Gaat ook dit niet lukken neem dan contact op met Gerrie Bekhuis, scheidsrechter coördinator, t. 06-40226834

Voor alle spelers/sters; mocht je scheidsrechter dus onverhoopt niet op komen dagen, kijk op de lijst in de kast en onderneem actie.

* Wedstrijdformulier

Vul deze volledig in, inclusief alle handtekeningen. Een voorbeeld ligt in de kast.

Klik hier voor een voorbeeld van het wedstrijdformulier.

Als iedereen zich aan bovenstaande richtlijnen houdt, dan zullen de boetes zeker uitblijven.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Best webhosting site hostgator coupon and online poker on party poker